DEVOLUCIONS

D'acord amb la normativa vigent acordada en el Reial decret Legislatiu 1/2007, el CLIENT disposa d'un termini de 14 dies per exercir el seu dret de desistiment de la compra realitzada a través de la pàgina web www.miro.es. El termini es computarà des de la recepció del producte objecte de la compra o des de la celebració del contracte si fos la prestació de serveis, excepte en els casos en què el producte hagi estat manipulat o danyat i no s'entregui en les condicions estipulades a tal fi. Per a això, haurà d'adreçar-se al departament d'atenció al client enviant un correu electrònic a la següent adreça info@miro.es comentant la seva situació.

Per sol·licitar una devolució, s'ha de posar en contacte per correu a info@miro.es. El departament de devolucions es posarà en contacte amb vostè en un període de 24 h a 72 h laborables.

MIRO realitzarà l'abonament de la comanda per la mateixa via en què es va fer la compra, en un termini mai superior a 14 dies naturals, sempre que el producte es trobi en perfecte estat, amb tots els seus components, accessoris i manuals.

La devolució inclourà l'import de la compra menys les despeses d'enviament ja abonades.

EL CLIENT assumirà les despeses de devolució del producte, d'acord amb el que preveu l'article 108 del Reial decret Legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris i altres lleis complementàries.

Si el client que s'acull a l'opció de desistiment ho prefereix, Miró li ofereix el seu servei de transport per retornar la comanda, les despeses d'enviament de tornada de la comanda aniran a càrrec seu. El cost de les despeses d'enviament s'informarà al client en tot moment i abans que s'efectuï la devolució, podent consultar-les a la següent taula.

Productos PVP Productos PVP Productos PVP
 Accesoris (Gral.) 7 €  Encimeres / Vitroceràmiques 25 €  Assecadores 50 €
 Aires Condicionats 30 €  Frigorífics 50 €  Side by Side 80 €
 Aspiradors 10 €  Home Cinema 10 €  Table Tops 30 €
 Botellers 30 €  Forns 50 €  Tablets / Ebooks 10 €
 Cafeters Càpsules 10 €  Rentadores 50 €  Telefonia domèstica 7 €
 Cafeteres convencionals 7 €  Rentaplats 50 €  Telefonia mòvil 7 €
 Calefacció 20 €  Microones 20 €  Televisors de més de 55” 80 €
 Càmares de fotos 7 €  Mini Cadenes 10 €  Televisors fins a 40” 30 €
 Càmeres de vídeo 7 €  Mini Frigorífics 30 €  Televisors fins a 55” 40 €
 Campanes 20 €  Ordinadors 10 €  Termos / Calderes 30 €
 Centres de planxat 10 €  Pen drive / Memories SD 7 €  Ventiladors 10 €
 Cuines 30 €  Petit electrodomèstic 15 €  Videojocs 7 €
 Congeladors 50 €  Portàtils 10 €  Vigilabebès 10 €
 Consoles 10 €  Reporductors DVD, BluRay 10 €  Movilitat Urbana 40 €

 

El reemborsament es realitzarà abans que hagin transcorregut 14 dies naturals des de la data en què hagi estat informat de la decisió de desistiment del contracte per part del client. Fins que no hàgim rebut els béns podrem retenir el reemborsament.

EL CLIENT haurà de retornar el producte dins dels 14 dies següents a la seva entrega, en perfectes condicions, amb tots els seus components, accessoris, manuals.

EL CLIENT serà responsable de les disminucions de valor del producte retornat amb desperfectes o manipulacions diferents de la seva naturalesa o ús pactat.

Tota mercaderia ha de ser retornada en les condicions originals, en perfecte estat i protegida, evitant adhesius, precintes o cintes adhesives directament sobre la superfície o embalatge de l’article. En cas contrari, MIRO es reserva el dret de rebutjar la devolució.

Devolució de productes amb regal o promoció. Serà obligatori el retorn complet (pack complet o article + regal) per poder procedir al reemborsament. En el cas de productes que inclouen codis de descàrrega de jocs, serà requisit no haver-lo descarregat per poder procedir a l'abonament complet. En cas que s'hagi descarregat, es descomptarà l'import del joc del total a reemborsar.

No serà possible en cap cas la devolució d’aquells productes desprecintats que puguin ser reproduïts o copiats de manera immediata, així com els que es destinin a la higiene corporal o que, per la seva naturalesa, no puguin ser retornats.

El canvi dels electrodomèstics de gran volum que presentin alguna fallada com frigorífics, rentadores, rentavaixelles, assecadores, etc.; està subjecte a la comprovació prèvia del producte pel Servei d'Assistència Tècnica oficial autoritzat pel fabricant, qui confirmarà la fallada.

 

CANCEL·LACIÓ DE LA COMANDA

MIRO acceptarà la cancel·lació de comandes sempre que el CLIENT la faci de manera prèvia a la sortida de la comanda del magatzem de MIRO. Un cop una comanda hagi sortit del magatzem, es gestionarà la cancel·lació a través del procediment de devolució estàndard.

© Miró - 2025 Prohibida la reproducció total o parcial del contingut aparegut en aquest lloc web, sense l'exprés consentiment del propietari.