Garantia Total

Comprar els nostres productes et garanteix tranquil·litat i saber que el teu electrodomèstic té totes les garanties de cobertura europees i espanyoles. Tots els nostres productes estan comprats a distribuïdors i fabricants espanyols, cosa que et garanteix tenir 3 anys complets de garantia del fabricant, complint amb el Reial decret llei 7/2021, de 27 d’abril.

Només venem productes totalment nous; no venem productes usats, ni danyats ni manipulats.

El producte està totalment cuidat des que el comprem i l’emmagatzemem, fins que les empreses logístiques contractades el porte al teu domicili o al punt de recollida escollit. Quan ho rebis, el teu producte estarà en perfecte estat, i si no és així, tens total llibertat per rebutjar-lo i immediatament et reenviem un de nou.

La nostra garantia inclou que, si el producte no t’agrada o no compleix les expectatives que tenies posades en ell, pots tornar-lo dins dels 14 dies hàbils des que el vas rebre, només et demanem que conservis el seu embalatge i accessoris originals.

A més, t'oferim la possibilitat que, en els nostres electrodomèstics, puguis fer una ampliació de la garantia. Això permetrà que totes les incidències i avaries quedin cobertes al 100% pel mateix servei tècnic de la marca, durant el temps de la garantia contractada.

 

Quines garanties tenen els productes de Miró?

Garantia Legal de Conformitat

D'acord amb el que disposa el Reial decret llei 7/2021, de 27 d'abril, tots els productes venuts per Miró es beneficien d'una garantia legal de conformitat que té una durada de tres anys per als productes nous, és a dir, respon de les mancances de conformitat que es manifestin en un termini de tres anys des de l'entrega.

Tanmateix, només si el defecte o manca de conformitat del producte es manifesta durant els primers sis mesos, es considera que la fallada ja existia en el moment de l'entrega del producte, llevat que es demostri el contrari o quan aquesta presumció sigui incompatible amb la natura del producte o la índole de la manca de conformitat.

El consumidor haurà d'informar a Miró de la manca de conformitat de l'article adquirit en un termini màxim de dos mesos des que va tenir coneixement d'ella. El fet de no comunicar-ho en aquest termini no suposa la pèrdua al sanejament, no obstant això, el consumidor serà responsable dels danys i perjudicis que es puguin ocasionar de forma efectiva a causa del retard en aquesta comunicació.

Si la manca de conformitat es manifesta després d'aquests primers sis mesos, serà vostè qui, per poder fer ús de la garantia, haurà de demostrar que el problema és de fàbrica i no ha estat conseqüència d'un mal ús o pel pas del temps. Per a això, li suggerim que sol·liciti un peritatge, el cost del qual anirà a càrrec seu, amb l'objectiu d'especificar la causa de la manca de conformitat i si ha estat ocasionada per un mal ús o no de l'aparell. Si es demostra que la fallada és de fàbrica, vostè tindrà dret a beneficiar-se de la garantia.

La garantia de conformitat implica que els productes han de complir els següents requisits, llevat que per les circumstàncies del cas algun d'ells no resulti aplicable:

a) S'ajustin a la descripció realitzada per Miró i posseeixin les qualitats del producte que Miró li hagi presentat a vostè en forma de mostra o model.

b) Siguin aptes per als usos als quals ordinàriament es destinen els productes del mateix tipus. 

c) Siguin aptes per a qualsevol ús especial requerit per vostè quan ho hagi posat en coneixement de Miró en el moment de celebració del contracte, sempre que Miró hagi admès que el producte és apte per a aquest ús.

d) Presentin la qualitat i prestacions habituals d'un producte del mateix tipus que vostè pugui fonamentadament esperar, atesa la natura del producte i, si escau, de les declaracions públiques sobre les característiques concretes dels productes realitzades per Miró, el productor o el seu representant, en particular en la publicitat o en l'etiquetatge. Miró no quedarà obligat per a aquestes declaracions públiques si desconeixia i no podia raonablement esperar conèixer la declaració en qüestió, demostra que aquesta declaració havia estat corregida en el moment de la celebració del contracte o que aquesta declaració no va poder influir en la decisió de comprar el producte. 

No hi haurà responsabilitat per mancances de conformitat que el consumidor i usuari coneixia o no hagués pogut fonamentadament ignorar en el moment de la celebració del contracte o que tinguin el seu origen en materials subministrats pel consumidor i usuari.

Per beneficiar-se de la garantia de conformitat ha de complir els requisits esmentats anteriorment i contactar amb el Servei d'Atenció al Client.

Si el producte no fos conforme amb el contracte, vostè podrà optar entre exigir la reparació o la substitució del producte, llevat que una d'aquestes dues opcions resulti objectivament impossible o desproporcionada (es considerarà desproporcionada aquella opció que comparada amb l'altra imposi a Miró costos que no siguin raonables, tenint en compte el valor que tindria el producte si no hagués mancances de conformitat, la rellevància de la manca de conformitat i si la forma de sanejament alternativa es pogués realitzar sense inconvenients majors per vostè).

En el cas que no pugui ser reparat el producte i tampoc pugui ser substituït per un altre d'idèntiques característiques, tindrà l'opció de sol·licitar la rebaixa en el preu, el reemborsament del mateix o la possibilitat de substituir el producte per un altre diferent (de característiques no idèntiques) que podrà escollir vostè mateix.

No s'inclouen les deficiències ocasionades per negligències, cops, ús o manipulacions indegudes, tensió no idònia, instal·lació incorrecta no efectuada pel Servei Tècnic autoritzat quan procedeixi, ni materials sotmesos a desgast pel seu ús normal.

 

Garantia Comercial del fabricant

Tots els productes que ven Miró inclouen la garantia oficial del fabricant, que a més dels defectes de fabricació cobreix també les possibles avaries produïdes durant aquest període de garantia.

Tingueu en compte que la majoria de fabricants disposen de serveis de reparació eficaços a prop de casa vostra o a través del seu suport en línia i fins i tot al vostre domicili. Moltes incidències es solucionen seguint les pautes indicades en aquests suports sense necessitat de tornar el producte a un servei tècnic. Us recomanem fermament que consulteu la documentació del vostre producte o el suport en línia del fabricant, on se us indicaran les dades contractuals de la vostra garantia, resolució de problemes, passos a seguir, terminis, cobertures, etc.

En cas que Miró gestioni la reparació del vostre producte amb el taller autoritzat corresponent de la marca, els costos d'enviament a la nostra central de devolucions aniran a càrrec vostre (sempre que no es tracti d'un supòsit de falta de conformitat d'origen).

Miró es limitarà a aplicar les condicions fixades en les garanties de cada fabricant.

 

Com funcionen les extensions de garantia?

A més de les garanties del fabricant, a Miró us oferim la possibilitat de contractar les següents extensions de garantia:

  • Ampliació de 5 anys:
    Productes: Gama blanca (gran electrodomèstic i cuina).
    Cobertura: Cobreix les avaries elèctriques o mecàniques, també les ocasionades per ús i desgast. Inclou: mà d'obra, desplaçament de tècnics, peces i transport. A qualsevol lloc d'Espanya des del primer any.
    Pagament únic: amortitzable amb una sola reparació.
    No hi ha límit en el nombre de reparacions.
    Renovació anual durant la vida útil de l'aparell.
  • Canvi directe 4t any:
    Productes: Petit electrodomèstic.
    Cobertura: Cobreix les avaries elèctriques o mecàniques, també les ocasionades per ús i desgast. Us canviem el producte per un de nou si es fa malbé durant el 4t any.
    Pagament únic: amortitzable amb una sola reparació.
    No hi ha límit en el nombre de reparacions.
  • Garantia Dany Accidental 3 anys
    Productes: Televisions i portàtils.
    Cobertura: Cobreix les avaries elèctriques o mecàniques i els danys accidentals; caigudes, cops i trencaments. Cobreix mà d'obra, peces i components, despeses de desplaçaments i transports.
    Pagament únic: amortitzable amb una sola reparació.
    No hi ha límit en el nombre de reparacions.

 

Exclusions:
a) Qualsevol perjudici o pèrdua econòmica soferta pel Prenedor de l'assegurança / assegurat durant o després d'un Sinistre. Danys causats a tercers o a altres béns com a conseqüència d'un Sinistre.

b) Qualsevol Sinistre produït com a conseqüència o derivat de terrorisme, vandalisme, guerra, rebel·lia, confiscació per part de les autoritats, vagues o conflictes laborals o industrials de qualsevol classe.

c) Si l'Equip Assegurat s'utilitza o s'ha utilitzat per a fins comercials, professionals o altres diferents de l'ús domèstic normal.

d) Qualsevol Sinistre que derivi, directa o indirectament, de dol, negligència greu o culpa greu del Prenedor de l'assegurança / assegurat

e) Costos de substitució de l'Equip Assegurat abonats pel Prenedor de l'assegurança / assegurat sense la prèvia aprovació de l'Assegurador.

f) Cost del bateria no integrada de l'Equip Assegurat i de qualsevol accessori que no sigui un Accessori de Fabrica. Cost de qualsevol tipus de consumible. Cost de descàrregues o programari informàtic (incloent el sistema operatiu) o de la informació emmagatzemada en l'Equip Assegurat o en altres unitats perifèriques. L'Assegurador no es responsabilitza, igualment, de recàrrega de gas d'Equips Assegurats frigorífics.

g) Danys derivats de defectes latents o ocults tant en el material com en la fabricació o de defectes de fabricació reconeguts o acceptats pel fabricant o fallos endèmics, o quan es pugui fer responsable al fabricant o distribuïdor en virtut d'altres garanties atorgades.

h) Danys derivats d'una catàstrofe natural, incendi (causes internes o externes), tempesta, inundació, llampec o explosió o danys derivats de sobretensió elèctrica.

i) Quan no es trobi cap fallada de funcionament en l'Equip Assegurat o quan el Prenedor de l'assegurança / assegurat no lliuri l'Equip Assegurat a l'Assegurador perquè la Averia pugui ser verificada.

j) Danys derivats de l'ús de programari informàtic, com per exemple danys derivats de virus informàtics o sistemes spyware.

k) Ratllades, cops o danys estètics que no impedeixin o perjudiquin les operacions habituals de l'Equip Assegurat.

l) Danys derivats o provocats per líquids o humitat.

 

© Miró - 2025 Prohibida la reproducció total o parcial del contingut aparegut en aquest lloc web, sense l'exprés consentiment del propietari.