QUI SOM?
Origen i actualitat
El 1971 Miró comença la seva activitat comercial en una petita botiga de Martorell, província de Barcelona, dedicada a la venda d’electrodomèstics. Als anys 80, la nostra oferta ja era present arreu del territori català. A partir d’aquell moment, comença una expansió per tot el territori espanyol amb un creixement sòlid i constant. A la dècada dels 90, Miró aposta per una botiga de gran format (més de 2000 m²), donant prioritat a la proximitat amb el client; s'inaugura la nostra botiga de Ronda Sant Antoni. També en aquesta època Miró es converteix en pionera del sector en obrir la primera botiga en un centre comercial dedicada a aquest tipus de venda. Entrant ja al 2000, les noves botigues tenen una clara orientació cap a la tecnologia més avançada, intuint l’escenari de vendes del futur.
La història més recent parla de la irrupció el 2012 en el món de la venda online amb la nostra botiga e-commerce, un gran èxit amb més de 200.000 usuaris únics en el seu mes de llançament. A partir d’aquell moment, Miró emprèn diferents canvis d’imatge, condicionats en gran part per l’entorn econòmic imperant. En els més de 45 anys de trajectòria, s’ha consolidat com la cadena vertical de venda assistida, generalista en la venda d’electrodomèstics per a la llar i electrònica de consum, i com un referent en el sector.
Actualment, les botigues Miró conformen una de les cadenes d’establiments dedicats a la venda d’electrodomèstics més consolidades del nostre país. Referent a Catalunya, compta amb una gran representació de botigues al territori.
La proximitat, confiança i atenció al client són elements clau del nostre negoci. Ens enorgulleix, 4 anys després, llançar una nova web el 2024 amb un entorn millorat que ajuda el client a triar amb més comoditat i, en definitiva, a tenir una millor experiència de compra.
En l'actualitat, la nostra marca és una empresa moderna que compta amb tots els recursos personals per ser una de les grans companyies d’Espanya i de Catalunya.
És important avançar amb els temps, però de manera sostenible. Per això, una de les polítiques que es desenvolupen amb més intensitat és la responsabilitat social. Miró col·labora activament amb associacions i grups locals. Això seria impensable sense el gran suport de tot el seu personal.
Missió, visió i valors
La nostra missió és comercialitzar tot tipus d’electrodomèstics orientats a cobrir les necessitats bàsiques de les llars i productes tecnològics, que afavoreixin l’oci, la feina o la mobilitat, donant resposta a les necessitats específiques de cada client.
La visió de Miró és ser el referent de venda mitjançant assessorament personalitzat en el sector de l’electrònica de consum, en qualsevol dels canals de venda, que el identifiqui com la marca de confiança per al consumidor.
Els nostres valors es basen en cinc pilars bàsics:
- Persones i desenvolupament. La motivació de les persones que formen part dels nostres equips és la principal prioritat de la nostra companyia, conscients que la seva motivació serà la llavor del futur. Orientem gran part dels esforços al desenvolupament professional de les nostres persones perquè, al seu torn, transmetin la millor atenció humana als nostres clients. Totes aquelles persones inquietes que treballen per millorar el seu entorn laboral troben el seu lloc a Miró.
- Qualitat i compromís amb el client. Busquem incansablement millorar l’experiència de compra dels nostres clients, mitjançant la qualitat dels nostres productes i un assessorament honest, basat en les necessitats dels nostres clients, permetent-nos així crear cercles de confiança duradors en el temps.
- Sostenibilitat i medi ambient. Totes les nostres polítiques d'emmagatzematge, transport i compres estan orientades a afavorir tot tipus d'actuacions de reciclatge, observant rigorosament el compliment de les diferents normatives mediambientals. Per afavorir l'estalvi energètic, dediquem especial atenció als productes amb la millor classificació energètica.
- Integritat. Som una empresa amb una clara vocació per la confiança, l’honestedat i, en definitiva, la integritat en tot el que fem i transmetem.
- Participació en la societat. Les diferents i repetides col·laboracions amb entitats i associacions del teixit corporatiu de la nostra societat tanquen el cercle de l’atenció que Miró dedica a les persones.