POLÍTICA DE PRIVACITAT

Política de privacitat i protecció de dades de caràcter personal.

La present Política de Privacitat s'ha desenvolupat tenint en compte el que disposa el Reglament 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell del 27 d'abril de 2016 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la circulació d'aquests dades, d'ara endavant el RGPD, així com la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades i drets digitals (en endavant, LOPDGDD) i la resta de normativa aplicable.

Aquesta Política de Privacitat té per objecte posar en coneixement de les persones físiques que faciliten les seves dades personals, i/o les de la persona que representen, respecte de les quals s'està recaptant informació, els aspectes específics relatius al tractament de les seves dades, les finalitats dels tractaments, les dades de contacte per exercir els drets que els assisteixen, els terminis de conservació de la informació i les mesures de seguretat, entre d'altres coses.

 

QUI ÉS EL RESPONSABLE DEL TRACTAMENT?

En termes de protecció de dades, Investing Partnership S.L.U. ha de ser considerat Responsable del Tractament, en relació als tractaments de dades de caràcter personal realitzats per aquesta entitat.

A continuació, s'indiquen les dades de contacte del Responsable del Tractament:

Identitat del responsable: Investing Partnership S.L.U.
NIF:  B16835274
Domicili Social: Carrer Conca de Barberà, 13 08211 Castellar del Vallès
Correu electrònic: info@miro.es
Telèfon:  937767100
 

QUI ÉS EL DELEGAT DE PROTECCIÓ DE DADES?

En aquesta entitat s'emmarca la figura de delegat de protecció de dades, amb qui es podrà posar en contacte a través de la següent adreça de correu electrònic: info@miro.es, o mitjançant escrit dirigit al domicili d'aquesta entitat a l'atenció del “Delegat de Protecció de Dades”.

 

QUINS DADES PERSONALS TRACTEM?

Tota la informació recollida per part d'Investing Partnership S.L.U. serà tractada de manera leial, lícita i transparent.

Així mateix, les dades sol·licitades en cadascun dels tractaments realitzats consistiran únicament en aquelles estrictament imprescindibles per realitzar la finalitat pretenguda i informada en cada cas.

D'aquesta manera, les seves dades recollides seran adequades, pertinents i no excessives en relació amb els fins per als quals són tractades en cada cas. Així mateix, les seves dades personals seran recollides per finalitats determinades explícites i legítimes, sense ser tractades ulteriorment de manera incompatible amb aquests fins. A més, seran actualitzades sempre que sigui necessari.

En termes generals, en el marc dels diferents tractaments d'activitats realitzades en l'organització, es recullen els següents tipus:

Dades de caràcter identificatiu.
Transaccions de béns i serveis.
 

 

D'ON PROVENEN DADES PERSONALS?

Per norma general, les dades personals es recullen sempre directament del titular de les mateixes, no obstant això, en determinades excepcions, les dades poden ser recollides a través de terceres persones, entitats o serveis diferents de l’interessat.

En aquest sentit, aquest extrem s’informarà a l’interessat a través de les clàusules informatives contingudes a les diferents vies de recollida d’informació i dins d’un termini raonable o en la primera comunicació realitzada a l’interessat.

 

AMB QUINA FINALITAT TRACTEM LES DADES PERSONALS?

En termes generals, es tracten les dades personals amb les següents finalitats:

Contacte: Respondre a les sol·licituds d’informació rebudes sobre els productes i serveis que oferim, així com donar resposta a qualsevol altre tipus de pregunta que enviïn els usuaris.
Gestió de registre com a usuari: La informació que ens facilitis en el formulari de registre es tractarà per a la gestió dels usuaris a la nostra plataforma. Després d’aquest registre, podràs consultar el teu historial de comandes, bescanviar targetes de regal o vals de descompte, modificar les teves dades personals i/o adreces d’enviament i facturació, llistes de desitjos, valoracions o alertes.
Gestió, compliment i execució del contracte de compra: En concret, s’utilitzaran les dades personals per a la formalització del contracte de compra; per a la gestió de pagaments de transaccions; per a contactar-te en cas de qualsevol incidència relacionada amb la teva comanda; per a la gestió de la facturació i entrega de tiquets i factures de compra; per a la gestió de les devolucions de productes adquirits; per a informar-te sobre la disponibilitat dels productes sol·licitats; i/o per a la gestió de cupons o targetes de regal que bescanegis al web o les nostres botigues.
Clients Potencials: Realitzar seguiment i oportunitats comercials per a l’organització.
Sistema intern d’informació o canal ètic: Investigar els fets i proposar mesures resolutòries, prevenir incompliments normatius i corregir els ja detectats, així com contribuir a l’eficàcia de funcionament de l’Organització amb la millora contínua dels processos interns per a la gestió i control de conductes il·legals o contràries a la cultura ètica de l’Organització.
Newsletter: Enviar informació a través dels mitjans proporcionats sobre les novetats, notícies, productes i serveis relacionats amb nosaltres o el nostre sector.
Enquestes: Per a la realització d’enquestes del servei d’atenció al client i/o qualitat dels nostres productes. Amb la finalitat de millorar aquests serveis, tractarem les teves dades personals amb l’objectiu d’obtenir informació sobre els nostres productes o sobre l’atenció prestada pel nostre servei d’atenció al client.
Mitjançant aquests tractaments, no s’elaboren perfils dels usuaris que naveguen a través del web ni, per tant, es prenen decisions automatitzades basades en aquests dades.

 

QUINA ÉS LA LEGITIMACIÓ PER AL TRACTAMENT DE LES DADES?

Per norma general, el consentiment de l’interessat és la base jurídica per al tractament de les dades d’acord amb les finalitats anteriorment descrites. Aquest consentiment es manifesta mitjançant una declaració o una clara acció afirmativa, com el marcat d’una casella disposada a l’efecte, la subscripció voluntària o mitjançant l’enviament de dades a través dels formularis. Aquest consentiment pot ser revocat en qualsevol moment dirigint-te a la companyia a través dels seus mitjans de contacte i, amb caràcter general, sol·licitarem el teu consentiment per a usos amb fins diferents dels quals els vas otorgar inicialment.

Específicament i per als tractaments indicats a continuació, s’utilitzen les següents bases legitimadores:

Gestió, compliment i execució del contracte de compra, Sistema intern d’informació o canal ètic: Compliment d’obligacions legals i normatives: A títol enunciatiu i no limitatiu. Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris, Llei General Tributària, Llei d’Impostos de Societats, Llei d’Auditoria de Comptes, Llei de l’Impost sobre el Valor Afegit, Codi Civil, Codi de Comerç, la Llei 2/2023, de 20 de febrer, reguladora de la protecció de les persones que informen sobre infraccions normatives i de lluita contra la corrupció, així com l’existència d’una llei o norma específica que autoritzi o exigeixi el tractament de les dades de l’interessat, la qual s’enunciarà en la clàusula informativa corresponent.
Gestió, compliment i execució del contracte de compra, Gestió de registre com a usuari: Execució d’un contracte: per a la gestió prèvia d’un servei o producte contractat, desenvolupament de l’execució d’un contracte o posteriors gestions derivades d’aquestes operacions.
Clients Potencials, Enquestes: Interès legítim: el tractament de dades basat en l’interès legítim del responsable, s’establirà, principalment, per a l’enviament de comunicacions o esdeveniments comercials sobre productes o serveis similars als contractats. Segons l’article 21.2 de la Llei de Serveis de la Societat de la Informació, aquest tractament només serà vàlid quan, sent client, no s’hagi negat expressament en el moment de recollida de les dades o en qualsevol de les comunicacions que realitzem.
Contacte, Newsletter: Consentiment: existeixen tractaments basats en l’obtenció del consentiment exprés i inequívoc del titular dels mateixos, mitjançant la incorporació de clàusules de consentiment informat en els diferents sistemes de recollida d’informació, prestant el consentiment mitjançant una declaració o una clara acció afirmativa com el marcat d’una casella disposada a l’efecte o la subscripció del document oportú o mitjançant l’enviament de dades a través dels mitjans de contacte indicats. Adicionalment, t’informem que només farem servir la informació de caràcter personal en virtut d’aquesta Política de Privacitat i, amb caràcter general, sol·licitarem el teu consentiment per a usos amb fins diferents dels quals els vas otorgar inicialment.

 

DURANT QUANT TEMPS CONSERVEM LES DADES PERSONALS?

Amb caràcter general, es tracten les dades personals durant el temps necessari per a complir amb la finalitat per la qual van ser recollides, mentre es mantingui la prestació del servei o la relació contractual, existeixi un interès mutu i/o durant el temps previst en la normativa corresponent.

Complerts els criteris de terminis establerts, les dades seran cancel·lades. Aquesta cancel·lació donarà lloc al bloqueig de les dades conservant-se únicament a disposició de les Administracions Públiques, Jutges i Tribunals, per a atendre les possibles responsabilitats nascudes del tractament, durant el termini de prescripció d’aquestes; complert el citat termini, es procedirà a la destrucció de la informació.

Específicament i per als tractaments indicats a continuació, es conserven les dades durant els següents terminis:

Sistema Intern d’Informació: En tot cas, transcorreguts tres mesos des de la introducció de les dades, es procedirà a la seva supressió del sistema de denúncies, llevat que la finalitat de la conservació sigui deixar evidència del funcionament del model de prevenció de la comissió de delictes per la persona jurídica. Transcorregut el termini esmentat, les dades podran seguir sent tractades, pel òrgan al qual correspongui la investigació dels fets denunciats, no conservant-se en el propi sistema d’informació de denúncies internes.

 

AMB QUI COMPARTIM LES DADES PERSONALS?

Per regla general, no es produeix cap cessió o comunicació de les seves dades a tercers, excepte les requerides legalment.

Com a encarregats del tractament, tenim contractats els següents proveïdors de serveis, que s'han compromès al compliment de les disposicions normatives d'aplicació en matèria de protecció de dades, en el moment de la seva contractació: – MAILCHIMP, amb domicili a 675 Ponce de Leon Ave NE, Atlanta, que proporciona els serveis de MAILING. – Google LLC, amb domicili a 1600 Amphitheatre Parkway, 94043, Mountain View (California), Estats Units, que presta els serveis de GSuite, consistents en serveis de computació en el núvol i de correu electrònic.

Pel que fa al sistema intern d'informació: Les dades personals recollides podran ser comunicades a l'administració pública amb competència en la matèria i a tercers quan resulti necessari per a l'adopció de mesures disciplinàries o per a la tramitació dels procediments judicials que, si escau, procedeixin.

 

QUINS DRETS POTS EXERCIR?

Segons la normativa europea, els drets que et corresponen són els següents:

Dret d'Accés: dret a sol·licitar informació al responsable d'un fitxer sobre si les seves dades personals estan sent tractades.
Dret de Rectificació: dret que permet a la persona afectada sol·licitar la modificació de dades que siguin inexactes o incompletes.
Dret d'Oposició: dret d'una persona a oposar-se al tractament de les seves dades personals o al cessament d'aquestes.
Dret a Decisions individuals automatitzades: dret a no ser objecte d'una decisió basada únicament en el tractament automatitzat, incloent la creació de perfils, que produeixi efectes jurídics en ell o l'afecti significativament de manera similar.
Dret de Limitació: dret a suspendre el tractament de les dades personals de l'usuari en determinats supòsits.
Dret de Supressió o Oblit: dret a la supressió de les dades personals de l'interessat.
Dret de Portabilitat: dret a sol·licitar al responsable del tractament que se li faciliten les dades personals en un format estructurat i clar a un altre responsable.
Dret a presentar una reclamació davant l'autoritat de control competent si considera que el tractament no s'ajusta a la normativa vigent.

 

COM EXERCIR ELS TEUS DRETS?

El sol·licitant pot exercir els seus drets a través dels següents mitjans:

Email a rgpd@miro.es
Correu postal a Carrer Conca de Barberà, 13 08211 Castellar del Vallès
En ambdós casos, si és necessari, es podrà requerir documentació que acrediti la identitat del sol·licitant.

En qualsevol cas, es pot sol·licitar la tutela de l'Agència Espanyola de Protecció de Dades a través de la seva pàgina web.

En aquest sentit, s'atendrà la seva sol·licitud al més aviat possible i tenint en compte els terminis previstos en la normativa en matèria de protecció de dades.

 

QUINES PODRÍEN SER LES CONSEQÜÈNCIES DE NO FACILITAR LA INFORMACIÓ?

Les dades sol·licitades en els camps establerts marcats amb un asterisc, o identificats com a obligatoris, o els proporcionats en els mitjans on es presta la informació, són aquells estrictament necessaris en relació amb la finalitat per a la qual es recullen, o bé per a la prestació d'un servei òptim a l'interessat o mitjançant una obligació legal imposada al propi responsable del tractament o un requisit necessari per subscriure un contracte, sent voluntària la inclusió de dades en els camps restants.

En cas que no siguin facilitats tots els dades, no es garanteix que la informació i serveis facilitats siguin completament ajustats a les seves necessitats.

Per tant, en el supòsit que no es facilitin les dades exigides o es realitzin de manera errònia o incompleta, no es podrà atendre la seva sol·licitud, resultant del tot impossible proporcionar-li la informació sol·licitada o dur a terme la contractació dels serveis.

Del mateix mode, l'usuari garanteix que la informació transmesa en qualsevol dels formularis és veraç, exacta i es correspon amb dades pròpies de les quals és titular.

Els serveis de les nostres plataformes no estan previstos per a menors d'edat, per la qual cosa només es permet el registre de persones majors de 18 anys. En cas contrari, s'adverteix que les possibles responsabilitats que poguessin derivar-se com a conseqüència de l'ús de les nostres plataformes seran responsabilitat dels pares o tutors del menor. Per evitar l'ús dels nostres serveis per menors d'edat, intentem verificar l'edat dels nostres usuaris quan formalitzen el seu registre mitjançant la sol·licitud de la seva data de naixement.

 

QUINES MESURES DE SEGURETAT TENIM IMPLANTADES?

Les mesures de seguretat adoptades per Investing Partnership, S.L.U. són aquelles requerides, d'acord amb el que s'estableix a l'article 32 del RGPD.

En aquest sentit, tenint en compte l'estat de la tècnica, els costos d'aplicació i la naturalesa, l'abast, el context i els fins del tractament, així com els riscos de probabilitat i gravetat variables per als drets i les llibertats de les persones físiques, es tenen establertes les mesures tècniques i organitzatives apropiades per garantir el nivell de seguretat adequat al risc existent.

En tot cas, Investing Partnership, S.L.U. té implementats els mecanismes suficients per:

Garantir la confidencialitat, integritat, disponibilitat i resiliència permanents dels sistemes i serveis de tractament.
Restaurar la disponibilitat i l'accés a les dades personals de manera ràpida, en cas d'incident físic o tècnic.
Verificar, avaluar i valorar, de manera regular, l'eficàcia de les mesures tècniques i organitzatives implantades per garantir la seguretat del tractament.
Possibilitar el xifrat de dades i comunicacions.

 

CANVIS EN AQUESTA POLÍTICA DE PRIVACITAT

Eventualment, aquesta Política de Privacitat pot ser revisada amb l'objectiu d'actualitzar els canvis en la legislació vigent, actualitzar els procediments de recollida i ús de la informació de caràcter personal, l'aparició de nous serveis o l'exclusió d'altres. Aquests canvis seran vigents a partir de la seva publicació a la web, per la qual cosa és important que revisis regularment aquesta Política de Privacitat amb l'objectiu de romandre informat sobre els canvis que hi hagi.

© Miró - 2025 Prohibida la reproducció total o parcial del contingut aparegut en aquest lloc web, sense l'exprés consentiment del propietari.